Kurulduğu günden bu yana koşulsuz müşteri memnuniyetini kendine prensip edinmiş olan EKSAN, sürekli kendini yenileyip
geliştirmeyi, müşteri ihtiyaçlarını belirleyip o ihtiyaçlara anında yanıt vermeyi kendine temel ilke edinmiştir.
Bu amaçla, EKSAN’da;
-
"Müşteri odaklılık" ilkesi, müşteri memnuniyeti politikasının temeli kabul edilerek, müşteri talep ve beklentileri doğrultusunda
süreçler sürekli iyileştirilmekte ve müşterilerle uzun süreli ilişkiler kurulmaktadır.
-
Uzun yıllara dayanan deneyim ve müşteri odaklı hizmet anlayışıyla, sahip olunan tüm kaynaklar müşteri geri bildirimlerini
müşteri memnuniyetine dönüştürmek üzere kullanılmaktadır.
-
Müşteri memnuniyetini kalıcı kılmak için, müşteri şartlarının karşılanıp karşılanmadığı takip edilmekte ve müşterinin değişen
beklentileri ölçülüp değerlendirilerek tüm çalışanlara duyurulmakta, ürün geliştirme çalışmaları yapılmakta, sunulan
ürünle ilgili her türlü memnuniyetsizlik değerlendirmeye alınarak iyileştirme faaliyetleri gerçekleştirilmektedir.